Firma:

logo_m1.jpg, 23 kB
jazyková verze / language: czech.gif, 0 kB english.gif, 0 kB

Řidičský trenažer AT-208 VRT/2M

Tento typ navazuje na koncepci a provedení trenažeru AT 99 VRT/2M

at_208_vrt_2m.jpg, 70 kB at_208_vrt_2m.jpg, 80 kB at_208_vrt_2m.jpg, 74 kB

Řidičský trenažer AT-208 VRT/2M odpovídá požadavkům stanoveným v příloze č. 4 k zákonu č. 247/2000 Sb., a lze jej zařadit do třetí skupiny řidičských trenažerů, uvedených pod písmenem c), uvedené přílohy.

  • trenažer osobního automobilu
  • interiér - ŠKODA FABIA
  • kvalitní provedení kabiny
  • funkční všechny ovládací prvky
  • plně funkční palubní deska
  • volant s elektronicky řízenou silovou simulací
  • věrná silová simulace pedálů, ruční brzdy a řadící páky
  • projekční systém obrazu před vozidlem
  • počítačem generovaný obraz
  • 3D grafika typu Virtuální Realita
  • simulace zvuku motoru
  • elektronický instruktor
  • základní výcvik jízdy
  • zdokonalovací výcvik
  • rizikové situace
  • simulace smyku na ruzné adhezi (náledí, mokrá vozovka)
  • simulace jízdy v mlze a v noci
  • jízda s přívěsným vozíkem (do 750kg, od 750 kg do 1500 kg)

Výuka je metodicky rozdělena do bloků tak, aby žák získával postupně dovednosti v ovládání vozidla. Za jednotlivými částmi výcviku je možné zobrazit hodnocení průběhu cvičení.

Výcvik je řízen pokyny hlasového výstupu elektronického instruktora. Tím je zajištěna vysoká intenzita cvičení.

Žák cvičí na trenažeru například:

  • rozjíždění, jízdu vpřed
  • couvání (podélné, příčné, mezi vozidla, couvání do garáže)
  • řazení převodových stupňů
  • vedení vozidla v přímém směru, zatáčkách
  • brždění, zastavování
  • jízdu v kopcovitém terénu
  • objíždění překážek
  • sledování dopravního značení
  • jízdu městem
  • jízdu po dálnici
  • nácvik řešení krizových situací atd.

Prohlédněte si výukové scény v sekci Software pro trenažery

Řidičský trenažer je určen pro práci v běžném kancelářském prostředí. V učebně musí být zajištěno zatemnění pro vytvoření šera. Případné osvětlení je třeba umístit tak, aby nedopadalo světlo přímo na projekční plochu.

Jednoduché uživatelské ovládání pomocí numerické klávesnice na levé straně palubní desky. Klávesnicí se ovládá volba výukových scén a vypnutí. Pro spuštění simulátoru stačí přepnout síťový spínač a systém (počítač, trenažer) poté naběhne do stavu okamžitého použití.

TECHNICKÁ DATA

  • Napájecí napětí:230V 50Hz
  • Příkon kabiny: 430 W
  • Připojovací prvky: síťová vidlice 230V/10A
  • Hmotnost kabiny: 120 kg
  • Provozní teplota okolí: +15 °C až +35 °C

Více informací o tomto typu získáte zde


Volitelné zařízení k trenažerům


VIDEA TRENAŽERŮ

ŘIDIČSKÉ TRENAŽERY
nahoru  ↑
© JKZ spol. s r.o.
www.jkzsim.cz